دنیا چیزیش نی

من و تنهـــــــــــــــایی
یکی نوشتـ یکی خونـد یکی بازم نوشتـ بازم خوند، اخــرشـ اونی که نوشتـ مرد اونی که میخونـد موند...

 

دنیا چیزیش نی ، فقط من زیاده روی کردم :(:

دنیا چیزیش نی ، من الکی ازش سیر شدم :(:

دنیا چیزیش نی ، من از خودم دلگیرم:(:

دنیا چیزیش نی ، مقصر خودمم خواستم ازش بکشم بیرون:(:

دنیا چیزیش نی ، من خودم تنهایی رو دوس دارم:(:

طعم بی وفایـ ـ ـ ـ ـ ـی دنیا رو چشیدم ولی باز میگم

دنیا چیزیش نی ... زندگی خوبه :(:



نظرات شما عزیزان:

a girl
ساعت0:45---11 دی 1394
شرمنده عزیزم حتما یادم رفته.الان لینکت میکنم.ببخشید گلم. نمیدونم چجوری یادم رفته. اولین باره! ببخشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 5 دی 1394 | 21:8 | تڪ دפֿـتر جهنܢܢ (هکر) |